|| R-EVOLVE || 30 SECONDS TO MARS FRANCE

AccueilFAQS'enregistrerGroupesGalerieTwitterConnexion

Partager | 

[vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Kÿr
Co-Admin

think positive think 30

MessageSujet: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 6:38

Who cares what a bunch of critics, writers, and music experts think about the music they loved this year? We wanna know what music YOU loved this year! Buzzworthy wants you, our loyal readers, to pick your favorite music, musicians, and music moments of 2010. From the most unbelievable videos to the songs you played over and over again, to the artists you obsessed over and the albums your year wouldn’t have been complete without. Buzzworthy obsessed about music all year long. Now it’s time for you to pick your favorites.

2010 was a HUGE year for music videos. In her "Telephone" video, Lady Gaga gave us an inside look at the prison for bitches, where inmates fashion cigarette rations into eyewear. And she taught us to never take her to a diner. Katy Perry made us look at board games (and whipped cream) in a whole new way in her "California Gurls" video, featuring Snoop Dogg. My Chemical Romance's "Na Na Na..." video was a wild goose chase through a Technicolor desert, Eminem and Rihanna burned the house down (literally) in their "Love The Way You Lie" video. And Beyonce also burned the house down too as an extremely desperate housewife in her "Why Don't You Love Me" video. Kanye West shattered our conventional notions of music videos when he released his 35-minute short film, "Runaway," inspired by such music-movie greats as the The Wall and the works of Picasso, Fellini and Greek mythology. We The Kings' "We'll Be A Dream" video, featuring Demi Lovato, made us feel like we were living in the ultimate teenage dream.

30 Seconds To Mars' "Hurricane" video, a late entry, took us into a dark, mysterious underworld of New York City... and the mind of Jared Leto. Vampire Weekend's "Giving Up The Gun" put Joe Jonas, RZA, Daft Punk Jake Gyllenhaal and Lil Jon all in the same video (finally!).

The Rube Goldberg machine and OK Go rigged up in their "This Too Shall Pass" video featured over 700 household objects expertly aligned and timed in their jaw-dropping science fair winner of a video.

So which video of 2010 was the most epically unforgettable, most Buzzworthy, most mind-blowing video that shocked you and rocked you, and was like no other video you’d ever seen before?

Vote now for the Most Epically Unforgettable Video of 2010! Voting ends Sunday, Dec. 26 at 11:59PM. We'll announce the video you picked as the Most Epically Unforgettable Video of 2010 on Monday, Dec. 27!

VOTE
ICI

Revenir en haut Aller en bas
epymethee
Appelez moi Echelon

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 10:53

Marsi Kyky!!

Allez les gens on peut voter jusqu'au 26 décembre et pour l'instant les guys sont en tête mais talonnés de très près pas MCR...
lisulana
Mars Army Soldier

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 10:54

En effet juste 1 petit pourcent qui les sépare! go go go !
Shany
Appelez moi Echelon

Néklon chercheur

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 11:18

41.99% pour 30stm
38.95% pour MCR
Sebby
Habitué(e)

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 11:43

J'espère qu'on va pas encore perdre contre MCR hein ça va bien :/
Mellie
Apprenti Echelon

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 12:05

Qu'est-ce que t'as contre MCR nomého?

Ca va on grimpe, 43%!
SuperGland
Posteur Fou

definitly not out

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 12:15

Mellie (Jeu 16 Déc 2010 - 12:05) a écrit:
Qu'est-ce que t'as contre MCR nomého?

Bin le bleu c'est mieux que le rouge tongue

Hier c'tait fou , le truc avec demi lovato là il avait un bon pourcentage , j'ai eu une petite peur
Mais hop on keep voting !
Sebby
Habitué(e)

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 12:26

J'ai rien contre eux.. Encore que je trouve pas leur musique extraordinaire (Enfin ça va le tout dernier album est pas trop trop moche.) Mais c'est surtout que à chaque fois il nous passent devant juste à la fin et ça m'énerve
Zibo0o
Mars Army Soldier

TRES TRES FUCKING OUF'

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 17:15

Ba moi MCR & Thirty' c'est mes 2 groupes

Mais bon niveau vidéo . . Na Na Na a côté d'Hurricane . . Y'a même pas a réfléchir' !

Thirty' : 52.94
MCR' : 32.56

Dark Avenger
Admin vintage sanguinaire

WTF?

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 19:44

Leto se ressere.... *private joke*

"Hurricane" -- 30 Seconds To Mars 45.19%
"Na Na Na..." -- My Chemical Romance 43.47%

Sebby
Habitué(e)

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 19:59

J'vous l'dis on va l'avoir dans l'os encore :/
Zibo0o
Mars Army Soldier

TRES TRES FUCKING OUF'

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 20:28

Sebby a écrit:
J'vous l'dis on va l'avoir dans l'os encore :/

Un peu de positivitisé !
DummyDoll
Apprenti Echelon

Localisation: Dans mon monde à moi, où y a que des poneys qui mangent des arcs en ciel et qui font des cacas papillons !

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 20:29

Zibo0o a écrit:
Ba moi MCR & Thirty' c'est mes 2 groupes

Pareil, mais je préfère quand même Thirty Twisted Evil

"Hurricane" -- 30 Seconds To Mars 42.16%
"Na Na Na..." -- My Chemical Romance 47.68%

C'est pas bon ça ...
N'empêche c'est quasi les seuls à avoir des votes Laughing
Sebby
Habitué(e)

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 20:48

Ca m'énerve parce qu'on parle de la vidéo la plus épique et inoubliable de 2010.. Sérieux, le clip de Na Na Na n'a rien ni d'épique ni d'inoubliable.. C'est juste franchement nul (comme la chanson d'ailleurs..)
DummyDoll
Apprenti Echelon

Localisation: Dans mon monde à moi, où y a que des poneys qui mangent des arcs en ciel et qui font des cacas papillons !

MessageSujet: Re: [vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?   Jeu 16 Déc 2010 - 21:04

Sebby a écrit:
Ca m'énerve parce qu'on parle de la vidéo la plus épique et inoubliable de 2010.. Sérieux, le clip de Na Na Na n'a rien ni d'épique ni d'inoubliable.. C'est juste franchement nul (comme la chanson d'ailleurs..)

Ne le prend pas mal Sebby, mais je n'apprécie pas du tout ta façon d'exprimer les choses ... Pourquoi ne pas dire que tu n'aimes pas, tout simplement, au lieu de dire que c'est nul ? Car tout le monde ne pense pas forcément comme toi, et je trouve que c'est un peu hâtif de dire que c'est nul, juste parce que tu n'apprécies pas le goupe ou la chanson, ou quoi que ce soit ... Tout comme tout le monde n'aime pas forcément Hurricane, pour diverses raisons, mais le clip n'en est pas nul pour autant, chacun peut avoir des avis différents là-dessus, sans avoir besoin de l'exprimer ainsi et de juger comme ça ...
Et je répète, ne le prend pas mal happy

Désolée de ce mini HS, mais je me sentais obligée de réagir la dessus ...

[vote] Which Was The Most Epically Unforgettable Video Of 2010?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 4Aller à la page : 1, 2, 3, 4  Suivant